jaha?

Uppe innan tuppen idag som jag skrev tidigare. Väntade till en mer kristlig tid och började städprojektet jag dragit ut på tills jag är ledig. Jag respekterar faktiskt dem som sover och bara för att jag inte kan sova om nätterna, betyder ju inet att jag ska hålla hela huset vaken. Så vid tolv fick jag ett samtal. Den gjorde att jag stängde av helt och kröp ner i sängen och sov sisådär tre timmar. Snoozade en stund och sen upp och gjorde kaffe som jag sitter och dricker nu.

Jag ska jobba inatt. Kan ju vara värt extraslanten det faktiskt inbringar. Eller inte. Märks väl snart. Facit har jag imorgon bitti.

Fick hyresreduceringen på posten idag men funderar på att kräva en slant till. Nu har de ju sina regler och så vidare, men inte för det där med att inte kunna sova hemma på grund av nattjobb.  Ska sätta mig och räkna exakta antalet dagar som jag faktiskt inte kunnat sova hemma på grund av gubbarna som rände hemma hos mig. Sen det där att de får faktiskt tänka på det faktum att jag var utan badrum en extra vecka på grund av deras misstag. Så det ska jag ta tag i imorgon eller nåt. Idag gick luften ur mig helt enkelt.

Pojken är på väg ner nu. Saknar. Men får hålla mig till tåls till imorgon. 

Blir en lång natt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback