Time to kill is now*

Mat inhandlades, sen blev det att ta nån öl. Umgås och sen ta bussen till pendeln för att sen ta tunnelbanan till färjan över till Gröna Lund. Okejatt det är skumt att ta färjan mitt i vintern. Blev buss tillbaka i allafall efter spelningen,för att ta taxi hem till Bror sen.

Spelningen ja. Var ska jag börja? Att förbandet (Diablo) inte hade så mycket att hämta i sällskapet ifråga? Men att band nummer två däremot hade allt att hämta istället? Vi hade ju kunnat leka värsta fansen i fråga om just Cannibal Corpse, men Pojken ville inte. bandet stod tre meter från kön in till Grönan. Förstår inte varför, när han ändå betedde sig som värsta sextonåringen under tiden som CC varpå scen sen.

Det blev en och en annan öl under kvällen och att se på Children of Bodom också. Lite skeptisk till att se dem inomhus efter alla år var jag ju, men de var faktiskt bättre än jag trodde. Faktiskt. Men det betydde ju inte att jag stannade tills de var klara ändå. Efter favoritlåten var det bara att gå hem om man säger så.

Hade sällskap av Tvåmetersmannen och han vän, som visar sig vara en av gamla sångarna i Finntroll. Världen är bra liten kan man ju konstatera.

Ska ta och sova nu... Imorgon väntar Globen.


*Cannibal Corpse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback