första dagens natt

Sitter här och funderar. Faktiskt. Inget nytt under solen som bekant, även om det kanske borde stå under månen? Nåja. Samma gamla funderingar som förr när det är som det är. Och när jag befinner mig här jag faktiskt är. Och samma gamla ord dyker upp om och om igen. Vill inte alls. Vill inte alls! Inte bra. Inte bra alls. Men jag vet, det kunde ju vara värre. Eller kan det det egentligen? Bara undrar.

Pojken kom hem till mig tidigare ikväll och håller koll på läget ovanför. Fick en liten update vid ettsnåret och tydligen började de flytta ut möbler då. Det tar sig med andra ord. Jag vet ju hur snurrgökar fungerar (ja, jag kan faktiskt säga så). Så att han gör det typ tolv timmar innan han ska lämna nycklarna ifrån sig är ju jättebra. Kunde ju bli så att det inte ens är påbörjat om det vill sig riktigt illa. Jag vet, jag har sett det förr.

Jag vill bara hem och krypa ner i min varma säng. Mer i natt än andra nätter. Pojken ligger hemma hos mig.

Kommentarer
Postat av: Rockern

MAN FLYTTAR VÄL FÖR FAN INTE PÅ NÄTTERNA!!!!!

-ylar-

Postat av: hRaven

Anna: Tydligen så gör man det... men nu är han borta!!!

2009-01-02 @ 16:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback