ingen ro


Jag har under kvällen gjort följande:

1: Försökt se på en film. Det går inge bra. Inte för att filmen är dålig utan för att jag kan inte låta bli att tänka på annat.

2: Försökt ge mig på den STORA psykologiboken. Det går ingen bra det heller. Inte ens bläddrandet går som jag vill. Ändå har jag en massa nya pennor och post-it lappar som är till för pluggandet. Men nä.

3: Pratat bort en timme med Pojken. Det gick väldigt bra. Ventiliera lite. Andas lite. För han märker ju att situationen just nu inte är den bästa för mitt välbefinnande. Så tåget jag ska hoppa på uppåt landet om ett par dar kan inte åka snart nog. Just nu skulle jag verkligen må bäst av att bara sitta hemma hos honom och bara vara. Skulle slippa det här. För han har en lugnande effekt på mig. Men nu är jag ju inte där. Tyvärr.

Det är ingen bra kväll. Ingen ro men samtidigt så känner jag att jag inte ska göra nåt åt den här rastlösheten. Det bästa jag kan göra nu är att sova. För jag vet ju att det lär jag ju inte misslyckas med. Trött som fan. Det enda jag kan hoppas på är att jag kan sova lugnt och stenkrossen i käften håller sig i viloläge.

Nån som vet nå bra avslappningsövningar?


Kommentarer
Postat av: ~Sol~

Sex.

Postat av: Rockern

Några dagar till bara.. Kram

2009-01-14 @ 04:25:06
URL: http://therockeranna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback