lite mycket nu?

Sitter i exillägenheten för tillfället och vet inte riktigt var jag ska börja. Känns som om det är lite mycket nu. Egentligen så har jag ju inte hunnit känna efter ordetligt så hade ni frågat mig igår hade jag ju sagt att det är lugnt. Idag är jag inte så säker.

Igår blev det senare än tänkt, faktiskt., vilket resulterade i att snooze-knappen anvädes väldigt flitigt när den väl ringde på morgonen. Lite väl flitigt eftersom det resuletarade i att jag fick lite bråttom. Mesta av tiden gick ut på att rolla tröjan fri från Tjej. Men det gick ju inte så bra märkt när jag satt på föreläsningen sen. Ja... jag är numera student också. Det ska bli väldigt kul att få läsa Psykologi.

Rockern meddelade att jag gnisslar tänder. Jag vet. Jag gör det ibland. Jag gnisslar tänder när jag känner mig stressad. Så nu försöker jag analysera vad jag känner mig stressad över. En del misstänker jag.
- Jobbet
- Lägenheten
- Studierna
- Ekonomin

Hmmm... var ska jag börja? Det enda som inte är en stressfaktor än är studierna. Ja, än.

Sitter i exillägenheten och funderar. Hjärnan går på högvarv och jag vet inte var jag ska börja reda upp i kaoset. Största stressfaktorn i det här är ju lägenheten. Att jag inte har ett helt hem att vara i. Att jag inte kan vara hemma så som det är just nu. För till det kommer ju det faktum att jag sitter där jag sitter nu. Bara det är en stressfaktor i sig.

Så jag får fortsätta att gnissla tänder ett tag till. För lägenheten lär ju inte bli klar den närmsta tiden.




Så här långt har de kommit idag. Igår var den ytan hälften så stor. Inte alltför effektiva tycker jag. Vad är det som dröjer kan man ju tycka. Hmm.. vi får väl se när jag kan gå på dass hemma hos mig själv igen.

Kommentarer
Postat av: Rockern

De är ju inte helt snabba! Ska vi gå över och hugga loss resten av golvet tills de kommer imorgon bitti? :D

Undrar inte alls över varför du gnisslar, bara lite orolig för dina tänder! Kram!

Postat av: hRaven

Rockern: Näää, ingen större skillnad på bilden jag tog igår och den idag... funderar på samma som du. Om man skulle göra jobbet själv så det blir gjort. Suck.

Jo, det finns fler som är oroliga över dem. Inte direkt nåt nytt med gnisslandet... måste hitta avslappningsövning som funkar.

2009-01-13 @ 19:59:54
Postat av: Anonym

Jag är inte ett dugg avis. Jag lovar. =)

Förresten har du alltid gnisslat tänder. =P

2009-01-13 @ 21:17:25
URL: http://vonnes.blogspot.com
Postat av: hRaven

Sol: a)det är väl ingen? Hamnade tillbaka till medeltiden bara för att rören går sönder... springa på utedass fyra hus bort. Eller ja, igår var det ju bara hål i golvet så det är väl som i nåt modernt u-land...

b)har jag? hmm... där ser man...

2009-01-13 @ 22:05:13
Postat av: ~Sol~

Har du aldrig sett hur de gör i Indien? Där är det mer regel än undantag att ha hål i golvet inne på dass. ;)



Jag hoppas verkligen de är snabbare än hittills på att fixa det där åt dig. Håller tummarna!

2009-01-13 @ 22:56:39
URL: http://vonnes.blogspot.com
Postat av: hRaven

Sol: Jag föredrar toalettstol... men som jag skrev innan "det är väl som i nåt modernt u-land"

Hoppas kan man ju alltid...

2009-01-14 @ 06:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback