vågar jag säga...??

Vågar jag säga att de faktiskt är klara nu? Vågar jag säga kors i taket och säga högt att de är klara nu? Ja, jag vågar. Klart. Det är klart!!!


Ni får ursäkta att bilden är lite suddig, men ni fattar väl poängen? Det är klart! Inge mer plastdrapperi. Inge mer gubbar som ränner i tid och otid. Inge mer gasellande till toalett fyra hus bort. Inge mer sovande hos andra. Inge mer sånt alls. Jag kan skita i mitt eget hem. Jag kan duscha i mitt eget hem. Det är väl det som räknas till de saker som gör livet värt att leva? Sånt där som man tar för givet i västvärlden. Ett fungerande badrum. Nu har jag ett sånt igen.

Nu är det bara städningen kvar.

Kommentarer
Postat av: ~Sol~

Grattis till något vi alla tar för givet. Efter att ha läst om din upplevelse ämnar jag uppskatta det jag har mer. =)

2009-02-01 @ 11:08:26
Postat av: Jessie

Vad skönt för dig tjejen!! Lägg riktigt långa kablar nu.....

Grattis och slit det med hälsan.

// Jessie

2009-02-01 @ 12:12:42
Postat av: hRaven

Sol: Det gör du helt rätt i. Rinnande vatten och badrum är underskattade saker som vi tar för givna. Som att ta en dusch när man nyss klivit upp är hur bra som helst. Vardagslyx som många inte uppskattar innan den möjligheten tas ifrån en.



Jessie: Jag ska göra mitt bästa. Just nu går jag bara och tar vara på min privata sfär och möjligheten att skita i mitt eget hem. ler

2009-02-01 @ 17:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback