zombie-likt tillstånd

Dag en är för länge sen slut och jag har väl lugnat ner mig några helkto, även om jag mest bara blir irriterad när jag tänker på klantarslena som gjort jobbet hemma hos mig.

Bror ringde på eftermiddagen och undrade om det var okej att han sov på soffan. Joo, det är det väl. Hörde ju att han var på väg redan så det fanns ju inte så mycket att säga till om. Sen insåg jag ju att han är ganska enkel att ha sovandes här. Han är nämligen ute och flaxar och hälsar på andra för tillfället. Så det där med att vilja vara själv får jag ju i allafall. Sen är det väl meningen att jag ska krypa ner i sängen och bara lägga mig i halvkoma så att jag kan sova. orkar inte vara sådär social sen i allafall.

Snart kommer en Romero-rulle jag tänkt snegla på en liten stund i allafall. Inte varje kväll man blir bortskämd med en zombierulle gjord av mästaren självt. Lite zombieläge är det väl här hemma också. Tröttmössan är på men så har jag hamnat i det där läget där jag vet hur trött jag är och vet att det där med sova är en bra uppfrinning men hjärnan går på högvarv. Snäppet över övertrötthet. Det finns ingenting som är bra i det här tillståndet. Kommer sova som en klubbad säl när jag väl kommer så långt. Lika bra det kanske?

Kommentarer
Postat av: cecilia

super fin blogg.

besök gäran min blogg och komentera !

kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback