090326 II

Ja, jag vet att det inte är den 26:e idag. Orkade bara inte skriva mer igår. Jag hade ingen lust att sätta mig här och sammanfatta dagen och mötet med psykdoktorn. Så hade jag ju inte tid heller. Hade annat för mig på kvällen. Ja, jag har faktiskt ett liv. Även om man nu ibland tvivlar på det.

Idag är en annan sak. Idag är en ny dag. Och jag är numera sjukskriven med diagnosen "depression med svår ångest". Ord som paniksyndrom och sömnsvårigheter finns också på pappret jag har framför mig. Så, svart på vitt. Så enkelt det blev. Jag är inte utbränd. Bara sjuk i själen. Stor skillnad.

PS: Svar på frågan jag ställde ett par dar sen; "Första tiden" är i tre veckor. Jag frågade igår. Nu vet ni det.

Kommentarer
Postat av: Rockern

Men vad skönt gumman!!!! Jobbigt också antar jag, men skönt! Du behöver det!! kramar massa

Postat av: ~Sol~

Även om det är jobbigt att må så och dessutom behöva vara hemma för det kan jag inte annat än applådera. Devisen att man ska ta en sak i taget funkar faktiskt och nu får du möjlighet att sakta ner och försöka använda dig av den.



Jag har ett öra till dig om du behöver det.

2009-03-28 @ 11:20:14
Postat av: Helena

Massa kramar från mig o tjockissäpo :) Det kommer att gå fint det här.. snart är våren här och då brukar det kännas liiiite bättre iallafall. KRAAAAAM igen

2009-03-29 @ 15:57:31
URL: http://helenasvirrvarr.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback