i den vanliga världen

Hade jag levt en vanlig dödligs liv med vanliga jobbtider så hade jag idag fått se och höra Thåström i stormetropolen. Därefter skulle jag tagit mig upp till Pojken för att sitta och ta några öl i goda vänners lag.

Jag lever inte en vanlig dödligs liv.
Jag har inte en vanlig dödligs arbetstider.

Istället sitter jag här.
Jag fryser.
Jag är trött.
Trött på så många plan.

Ibland så undrar jag om jag ens har ett liv.
Ibland så undrar jag om jag ens skulle klara av ett vanligt liv.

Det är snart måndag...

Kommentarer
Postat av: Jessie

Jag ska se Mannen i din hemstad.. Längtar!! Fick även erbjudande av din bror att se honom i lördags.. tack för er tanke :)

2009-03-16 @ 08:18:45
Postat av: hRaven

Jessie: Synd att jag ska jobba då ledsen gubbe ... men man vet ju aldrig...

2009-03-16 @ 16:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback