konturer

Jag har nya konturer på min arm.
Jag har nya svarta konturer som slingrar sig längst med min underarm.
Jag har nya svarta konturer som svider fint på min hud.

Jag är glad över att jag har nya konturer i mitt liv.
Jag är glad över mina nya konturer på min arm.
Jag är glad att jag har konturer någonstans överhuvudtaget.

Det saknas konturer i verkligheten.
Min verklighet saknar konturer.
Min verklighet saknar riktlinjer.
Min verklighet svider lika fint som konturerna på min arm gör just nu.

Jag har utsatt mig för kreativ smärta idag.
Jag kände att det var det som behövdes idag.
Att utsätta mig för tusen nålar som färgar min hud.
Kreativ smärta för att klara av att hantera verkligheten.

Pratade med en människa idag som känner mig sedan förut.
Pratade om saker som ingen annan kan förstå.
Pratade om en tid då jag inte fanns.
Pratade om saker som aldrig nämndes i den andra verklighet.en

Det svider fint på armen.

Jag har fått konturer i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback