längre dagar

Från och med idag blir dagarna något längre igen. Vårdagsjämningen igår gör ju så med naturen.

Fredagen går ju inte direkt till världshistorien. Gjorde inte så mycket direkt, men å andra sidan så måste man ju faktiskt inte göra det heller. Var in till Media Markt, som blivit en stående inslag i Pojkens besök här nere, och inhandlade musik och filmer för en billig peng. Det var nog ingen bra sak att hitta den där hyllan med musik till oss då för ett tag sen. Men det finns ju värre saker som han skulle kunna roa sig med om man säger så.

Uppe med tuppen och välkomnar dagen... inte alls. Trodde ni på den där? Trött som en gnu och snoozeknappen fick uppmärksamhet en stund. Men upp kom jag ändå och ska iväg snart för att titta på kattherren som jag skrev om ett par dar sen. Lite nervöst faktiskt. Tänk om katthemmets föreståndare inte tycker att jag passar. Jag ska helt enkelt djuren avgöra det där åt henne/dem. Kattmänniska som jag är.

Vårdagjämning. Slutet av mars. Om en vecka är det sommartid. Vart tog tiden vägen?

Kommentarer
Postat av: Rockern

Åh! Kattherre i stan?? :D

Postat av: hRaven

Rockern: Funkar ju inte så... :(

läs nya.

2009-03-21 @ 17:54:30
Postat av: Rockern

Din blogg bråkar!! Kan inte lämna kommentar på ditt senaste.. Jag undrade om du skulle ta katt från hemmet i västerås? Eller från Pojkens trakter? Nyfiken nyfiken... Låter som om det blev rätt dock. :)

2009-03-21 @ 20:16:33
URL: http://therockeranna.blogspot.com/
Postat av: hRaven

Rockern: Pojkens trakter... men jag lär ju skriva mer om det där vid tillfälle... håll utkik bara ;)

2009-03-21 @ 22:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback