struts?

Alltså... eeh...

Någonting flög in i mig i morse och jag blev världens mes. Jag blev en MES!!! Fattar ni??? JAG! Tror inte ni riktigt förstår det här känsloläget. Nog för att känslokartan är åt helvete så kan jag faktiskt känna igen vissa saker.

Jag är allt annat än just feg. Jag brukar inte tvivla på mina beslut sådär. Jag står för mina beslut. Faktiskt.
Men i morse var jag som förbytt. Stoppade huvudet under sanden och lallade om oväsentligheter.

Vad fan hände? Jag skyller på sömnbrist och vaken natt. Men det är ingen ursäkt. Suck. 

Jag är inte en mes. Även om jag just nu verkar tro att det är en bra idé att imitera en struts.


Jag påbörjade detta inlägg innan jag gav upp och stoppade om mig själv under täcket och valde att låtsas som det regnar istället för snön som vräker ner.

Äh.

Jag är osammanhängande idag.
Jag vet ingenting idag.
Jag har inga svar heller.
Bara en massa frågor. Analyserande och ältande över saker och ting.

Det är snart måndag igen.
Säg att det snart är måndag...

Jag har fått löneförhöjning. Sådär som förväntat. Klen tröst mitt i allt skit.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback