tre dagar

Tre dagars sammanfattning:

Fredagen var jag på anställningsintervju (som jag ej ville ringa återbud på) innan jag hoppade på tåget uppåt och kramades med Pojken på fredagnatten.

Lördagmorgonen blev tidig när vi hämtade hem adoptionskatterna och larvade oss med dem hela dagen, för att sedan göra vår del i earth hour och släckte ner en stund under kvällen.

Söndagen har varit seg då katterna inte direkt vill komma överens i natt. Hanen har redan flyttat in och accepterat läget, men Honan är lite mer försiktig. Hon har synts till några gånger men håller sig undan. Låter mig klappa henne, men vägrar komma fram. Det blir säkert bra till slut. Får man hoppas. Har ju möblerat bort hörn hon kan gömma sig i.

Pojken har åkt hem.
Jag är ensam hemma med mina skyddslingar.
Massa funderingar.
Massa känslor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback