trettiosex idag

Grattis till mig idag.

Visar upp helgens tröjskörd. Födelsedagspresent till mig själv.



Testament X2, Children of Bodom, Cannibal Corpse, Eluveitie och Kreator.

Det blev ingen tröja med Judas Priest eller andra som ni ser. Jag skulle ha blivit en väldigt fattig råtta om jag hade gjort så. Sen att JP tröjorna inte var sådär jäkla snygga kan ju vara bidragande orsak till det också? Kan köpa en på marknaden om det måste införskaffas en sådan. Ingen skillnad mer än på prislappen. Däremot så finns det väldigt få fina Testament tröjor att få tag på utanför spelningarna.

Nu ska jag vakna till liv ordentligt och ta mig ner på stan och titta in på bokrean för pengen som jag fick från föräldrarna. På återseende.


Kommentarer
Postat av: Helena

Åjjj Grattis!! Men va?? Är du verkligen 36??? :O Trodde du va ett år äldre än mig bara. Högst två :) Men där ser man. Grattis grattis grattis



Kram

Postat av: ~Sol~

Grattis på födelsedagen! =)

Kram kram

2009-03-02 @ 22:03:22
Postat av: E

Grattis så här lite i efterskott unga dam! :0)



Kram//E

2009-03-07 @ 09:04:10
URL: http://thekaleidoscope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback