with chemicals she points II

Pojken ringde för ett par timmar sen att han är på väg. Han skulle bara slänga av lite grejer hos en kompis först.

Tänkte mest på att återkoppla lite på den förra inlägget och påminna om att den här helgen är jag ju inte ensam. Pojken kommer att ha stenkoll på mig och mitt mående bara så att ni vet. Så om jag nu inte skulle skriva nåt på en dag eller så så vet ni varför. Brukar ju vara så när Pojken är nära. Blir liksom inte av då. Inte på samma sätt i allafall. Sen att Bror kommer att titta in en stund och tillbringa natten här någongång under helgen gör ju inte min helg mindre full.

Så kan jag ju meddela att jag har tid hos psykdoktor redan nästa vecka. Återbud på tider som gör att de fylls på med nya, det vill säga jag. Fick också veta att jag har tur eftersom de som fått remiss får vänta till juni annars. JUNI??!! Oj!!! Det är nog meningen att jag ska träffa psykdoktor nu med andra ord.

En dag i taget nu. Jag vandrar på okänd mark. Intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback