snooze

Jahaja. Hur gick det här till? Jag ska inte vara nyvaken nu. Jag ska inte sitta med blött hår nu. Jag ska inte vara inne på min första mugg kaffe för dagen. Men tydligen är det just det jag håller på med. Hade bara en klocka för väckningen idag. Snoozade i två timmar. Jo, tjena Skitbra. "En till" blir lätt en för många och sen tappar man bort räkningen. Skit också. Som om dagen skulle bli bättre av att jag skulle stressa mig iväg. Blä.

Men jag ska försöka att inte stressa för mycket. Känner mig stressad, så det lär ju bli lite svårt. Dåligt samvete för att jag "försovit" mig. Sjukt. Ville vara uppe ett tag innan jag åkte iväg av den enda anledningen att jag skulle orka med mötet idag. Ja, jag vet. Men jag ska iväg. Snart. Bara jag dyker upp innan elva så blir det bra.Men jaa... helst ska jag ju sitta där en stund innan typ. Kryptiskt? Meningen.

Felet är att i duschen kom jag på att jag inte har kläder att ha på mig. Nu har jag ju kläder per se, men inte kläder kläder. Jag vill inte vara vanliga jag idag. Inte heller alltför utspejsad (det hållet finns också). Jag vill sticka ut. Må bra. Trivas och visa upp en glad sida av mig just nu. En sida dem som ska träffa mig idag inte har sett förr. Men just nu känns det som om jag inte har såna att ha på mig. Att sluta röka sätter sig på midjan. Aldrig roligt. Och fyra månader utan cigg gör en plagg lite små. Jaa... jag vet. Sluta röka och förhållande är ingen bra kombination. Blir en del extra allt typ. Skit också. Men det ska ju också tas itu med när jag nu kommer så långt. Idag finns det inga mirakelkurer som skulle ta bort ett ex antal kilo på en kvart, så jag få väl skrapa ihop en outfit för idag.

Hälla i mig en kaffe till. Sen hoppa på ghettoskytteln som ska ta mig till en annan del av stan för sista gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback