vill åka bort en stund

Köpte tidningen i förrgår. Följande bok fanns att köpa till. Har ju sett dem andra men har inte ens brytt mig om dem då. Men tydligen fanns det nåt i denna som lockade mig mer.



Jag tänkte på E:s resa förra året och köpte den. Bläddrade i den lite slött innan jag kom på att jag kan ju faktiskt fråga fröken i fråga om hon vill sätta sig med mig och bläddra iden och peka ut saker som är värd att ses och vad som ska undvikas till varje pris. 

Fick plötsligt en akut sug på att hoppa på ett flyg och försvinna en stund. 

Undrar vad sista minuten resa skulle gå på? Barcelona nästa?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Barcelona rekommenderas varmt!! Och det finns definitivt saker du måste se och uppleva där. Men jag kan inte komma på nåt jag tycker du ska undvika. Any time! :0)

2009-05-27 @ 22:14:35
Postat av: hRaven

Anonym (eller är det E?): Jag har förstått att Barcelona är en stad man ska ha bra skor med sig till. Mycket att se och uppleva. Tänkte mest på att jag kanske inte är den sorten som spanar in de mest trendigaste ställena... men det kanske är värt att se de med?

2009-05-28 @ 12:12:17
Postat av: E

Men hur kunde mitt E försvinna? Bra skor är ett måste!! :0) Vi avverkade många turisgrejer och de var absolut värda att se. Kan berätta mer sen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback